.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسالت: روحانی با مجلس لجبازی می کند

روزنامه رسالت نوشت:

جناب آقای روحانی معلوم نیست که به چه دلیل با مجلس و نمایندگان که عصاره رای ملتند بر سر معرفی وزیر ورزش لجبازی می‌کنند؟! رئیس جمهور عزیز که خود بر تعامل و همکاری بامجلس بارها و بارها تاکید کردند، معرفی افرادی که کارنامه قابل دفاعی ندارند را به مجلس ناشی از تعامل و همکاری و اتفاق و اتحاد می‌دانند؟

آیا در عرصه‌های مختلف مدیریتی خصوصا مدیریت ورزش و جوانان براستی قحط الرجال است؟ چه بسیارند جوانان پرانرژی و تحصیل کرده‌ای که در عرصه مدیریت امتحان خویش را پس داده‌اند و از همه مهم‌تر عاشق انقلاب و نظام و رهبری‌اند و دل در گرو هیچ اجنبی و اجنبی‌پرستی نداشته و ندارند.

آقای روحانی عینک جناحی را از چشمان مبارک خویش بردارید و همان چشمان واقع بین و اعتدالگرای خود را بازتر به دور و اطراف بچرخانید، مطمئن باشید که چه بسا هستند جوانان مستعد و پرانرژی و تحصیل کرده‌ای که می‌توانند با دولت اعتدال و امید شما بدون حب و بعض سیاسی همکاری کنند و نشاط و حرکت را در جامعه خصوصا در بعد ورزش جاری و ساری سازند.

پس بیایید برای رضای خدا و احترام به خون شهدا و مردمی که شما را برگزیدند با نمایندگان همان مردم همگام و همراه باشید و لجبازی نکنید و فردی را برای وزارت ورزش و جوانان معرفی کنید که در اوراق پرونده‌اش نقاط مبهم و غیرقابل دفاع نداشته باشد. این افراد در میان اصلاح‌طلبان وفادار به ولایت و نظام کم نیستند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.55 seconds.